Saturday, September 3, 2011

Slofjes en mutsjes


Nog geen baby.... Morgen precies 40 weken zwanger. Het komt bijna tot het punt dat ik zelfs geen zin meer heb aan breien en haken. Maar ik ben wel weer blij met de 'opbrengsten' van afgelopen week: twee paar slofjes voor de baby en twee mutsjes. De mutsjes zijn voor de baby en voor grote zus Noa die volgende week voor het eerst naar school gaat.






Het mutsje voor Noa staat schattig. Of en hoe de baby de slofjes en het mutsje straks zal passen is nog even afwachten dus. Volgens een collegaatje wacht ze nu waarschijnlijk tot de winter, wanneer het weer geschikt is om de spulletjes te dragen. Nou, die zekerheid heb ik gelukkig wel: zolang blijft ze niet meer zitten!

















2 comments:

  1. hoi,
    Heel erg mooi ! Mijn oog viel vooral op de gehaakte slofjes. Verkoop je ze ook ?

    ReplyDelete
  2. Hallo Eve,

    Zoals je al gemerkt hebt, heeft baby Sarah mijn volledige aandacht gehad de afgelopen maanden. Ik heb het blog hierdoor niet goed onderhouden en in de gaten gehouden. Op dit moment heb ik geen tijd om zoveel spullen te haken en breien dat ik ze kan verkopen in een webwinkeltje. Maar tijd voor af en toe een opdracht op maat heb ik wel. Laat me maar weten als je nog geïnteresseerd bent in de slofjes.

    Groet, Anne.

    ReplyDelete