Friday, October 5, 2012

Bonnets - lekkere warme mutsen!



Wanneer het weer wat kouder wordt, verheug ik me altijd op het uitzoeken van leuke patronen voor kekke mutsen. En ik heb ze weer gevonden! Dit keer heb ik voor de oudste twee meiden mutsen gebreid met een patroon van Phildar, boek nr. 58. Voor de kleinste dame haakte ik een exemplaar met een patroon van garnstudio. Ik hoop ook het jurkje dat bij het gehaakte mutsje hoort nog klaar te krijgen voor de winter. Laat de kou maar komen!

When the weather is getting colder, I always look forward towards finding nice patterns for bonnets. And of course I found some! For the two older girls I knitted bonnets with a pattern of Phildar, book no. 58. The littlest one got a crochet bonnet from a pattern of garnstudio. I also want to crochet the dress that goes with it. We are ready for winter!
                                                    



                
                                  

                                                 


                                                 

No comments:

Post a Comment