Wednesday, January 11, 2012

Time flies



Ach jee, enkele maanden geleden zo enthousiast met mijn haakblog begonnen, en toen kwam er weer een baby bij! Het derde meisje heet Sarah en ze maakt het uitstekend. Ze is deze week voor het eerst naar het kinderdagverblijf en ik ben weer begonnen met werken. Het genieten van en zorgen voor haar en de andere meiden heeft mijn aandacht voor het blog even doen afnemen. Maar het haken is gelukkig niet helemaal stil komen te liggen. Ik ben onder andere bezig geweest met het haken van: een rokje voor Sarah, een muts voor Sarah, een poncho'tje (helaas geen foto van, was cadeautje) en een zelfontworpen muts. Daarnaast heb ik ook het breien weer opgepakt. Ik kan ooit kiezen voor bezig zijn met 1 techniek of project. De breiprojecten duren alleen over het algemeen wat langer. Ook omdat ze ditmaal wat groter zijn, nl. jurkjes voor Noa en Tamar. In een volgend blog zal ik hierover berichten en wat foto's tonen. Voor nu: ik ben weer terug!



No comments:

Post a Comment