Thursday, August 11, 2011

Little gifts

Een kleine drie weken geleden is Annemoon, de dochter van een vriendin van mij, geboren. Ook is het alweer bijna twee weken geleden dat Noa haar vierde verjaardag vierde. Mooie gelegenheden voor kleine gehaakte cadeautjes. Zelf wilde ik graag voor Noa's verjaardag haar poncho afhebben. Dit is gelukt, zoals je in mijn voorgaande blog hebt kunnen lezen. Daarnaast heeft mijn vriendin Petra, met weblog Magic Colours, haar verrast met schattige haarknipjes met gehaakte bloemetjes. Ze staan ontzettend lief! Voor Annemoon heb ik gele zomerschoentjes gehaakt. Het is van een patroon uit de Libelle uit 1999 en ze scoren altijd goed op kraambezoek.
De baby moet ze alleen wel snel aan, want het is maat 0-3 maanden. Ik denk dat ik voor onze eigen kleine dame, die nu hopelijk niet al te lang meer op zich laat wachten, ook maar eens aan het haken sla. Wel lastig bij het starten van een nieuw project, want ik wil het dan altijd wel af krijgen. We zullen eens zien hoeveel tijd ik nog heb en wat me nog lukt om af te ronden ;-)


No comments:

Post a Comment